четвртак, 20. март 2014.

Шта је за мене светиња




  
  За мене су светиња књиге. Када читамо неку књигу из ње можемо нешто и да научимо, оне су памћење човечанства. Енциклопедије су ризнице знања у којима сазнајемо о уметности, историји, континентима, природи и живом свету.
Најбоље је узети књигу из библиотеке или је купити. Свако треба да чита књиге, jер оне оплемењују човека. Није битно да ли је књига дебела, танка или пуна илустрација, свакако је треба читати. Увек одвојим једно посебно време за читање. Док сам читала Теу Стилтон потпуно сам се уживела у улогу миша који истражује свет.
Размишљала сам како је то бити у мишијем свету. И онда као да сам ушла у ту књигу, потпуно сам се одушевила оним што сам затекла тамо. Не само што сам упознала моју омиљену књигу, већ сам срела и  свог омиљеног писца. Док читам лектиру „Робинсон Крусо“ чини ми се да је та књига досадна, али кад боље размислим и одлутам у свет маште, онда она постаје занимљивија. Замишљам  да сам ја Робинсон који се бори са јаким таласима на броду, како преживљавам сама на пустом острву... Треба маштати и уживети се у свет књига. Уз помоћ маште ће нам свака књига бити лепша  и занимљивија. Књига треба људе да забави и да их нечему новоме научи,да пробуди у нама свет маште.
Треба читати књиге и учити из њих. У књигама можемо видети себе као у огледалу и сазнати нешто о себи самима.Књига те никада неће изневерити,са њом никад ниси сам.
     

 Настасја Ћаловић     5/2 разред, ОШ "Милош Црњански",  Жабаљ


1 коментар:

  1. Bravo Nale,mislim da je Rule tu malo umešala svoju maštu ali najvažnije je da kao čitalac dopre do mene,bravo.

    ОдговориИзбриши