четвртак, 20. март 2014.

Радост моје породице греје ми срце

                      Моју породицу чине три члана. То су мама, сестра и ја. Било је пуно лепих догађаја у породици, али ми је један најлепши.
                      Прошле године сам ишла на море у Грчку са мамом и сестром. Некако се догодило да ће ми рођендан бити на мору. Дошао је и тај дан, мој рођендан! Када сам се пробудила, мама и сестра су ме дочекале у кухињи и честитале ми рођендан. На кревету су били разни поклони а на столу предиван доручак. Кад смо доручковале, почела сам да отпакујем поклоне. Онда смо пошле на плажу. После плаже смо отишле у луксузан хотел са два базена. Тамо смо јеле сладолед. помислила сам у себи: "Човече, ово је најбољи рођендан на свету!" Купале смо се и уживале све до касно у ноћ.
                     Када је пало вече, вратиле смо се у нашу вилу. Спремиле смо се и отишле да се прошетамо. Ушле смо у једну посластичарницу, где смо јеле дивне колаче. Чак смо имале и ди-џеја и малу певачицу. Та мала певачица је имала само пет година и певала је. Када је завршила сви смо аплаудирали. Отишла је код маме и пољубила ју је. Пошто је било јако касно, биле смо уморне и отишле смо на спавање. Мама ме је увече питала: "Јел ти се свидео данашњи дан?" Одговорила сам: "Дааа!"
                   Мени су родитељи и сестра велика подршка. Они су увек ту када ми требају. Једног дана ћу и ја постати родитељ и видећу да је то јако велика одговорност. Родитеље треба поштовати и волети, јер тако им се једино можемо одужити за оно што су они урадили за нас.

Настасја Ћаловић V2 , ОШ "Милош Црњански", Жабаљ

4 коментара: